עריכה לשונית של קורות חיים באנגלית

עולם העבודה והתעסוקה, כמו כמעט כל תחום בחיים שלנו, עבר טלטלה גדולה בתחילת העשור השני של האלף השני. תהליכים ומגמות האיצו, נורמות עתיקות ובלתי רלוונטיות גוועו. יותר ויותר חברות בינלאומיות מגייסות ברחבי הגלובוס, יותר ויותר אנשים מחפשים עבודות בחו"ל או מהבית בחברות גלובליות. אנחנו מקווים שכולם כבר יודעים שלא רק אנשים עם אנגלית שפת אם יכולים לשלוח קורות חיים לעבודות כאלה, אפילו אם זו מוצגת כדרישה. אנגלית טובה מאד בהחלט יכולה להספיק אם יש לכם את הכישורים והנסיון. מה שכן, אתם בהחלט לא רוצים לשלוח קורות חיים עם טעויות באנגלית כי זה יפסול אתכם מיד. לשם כך מומלץ מאד לבצע עריכה לשונית של קורות חיים באנגלית לפני ששולחים אותם לחברה המגייסת.

 

על מה צריך להקפיד בעריכה לשונית של קו"ח באנגלית?

בעריכה לשונית של קורות חיים באנגלית (CV או Resume), חשוב להקפיד על המונחים והשמות הנכונים לתפקידים שביצעת כדי לשקף נכונה את הנסיון שלך. חבל שהתפקיד הבכיר שמילאת בעבר יראה למגייסת לא רלוונטי בגלל מינוח לא נכון.

בהרבה מקרים המועמדים נדרשית לצרף מכתב מקדים, cover letter. כתיבה חופשית באנגלית, גם עבור אלו שהאנגלית שלהם ברמה גבוהה מאד, היא מוקש רציני לטעויות תחביר ודקדוק. בסופו של דבר רוב דוברי העברית חושבים בעברית ואם מתרגמים את המחשבות תוך כדי כתיבה – הרבה יכול להתפספס. עריכה לשונית טובה של המכתב יכולה לעשות הבדל משמעותי באיך שהוא יראה למגייסים.

קורות חיים מוצלחים הם מעין סיכום מייצג ומקיף של כל הנסיון המקצועי שיכול להיות רלוונטי למשרה. לכן יש תמיד מתח בין הרצון לפרט ולהרשים לבין ההמלצה לקצר ולתמצת כדי לא להתיש את מי שקורא את קורות החיים. בעריכה לשונית של קו"ח באנגלית חשוב מחד גיסא לוודא שאין משפטים מסורבלים שנוצרו תוך נסיון לדחוף הרבה במשפט יחיד, ומאידך גיסא לוודא שאין משפטים שקוצצו באופן לא תקני.

 

מי יכול לעשות עריכה לשונית של קורות חיים באנגלית?

אנחנו! שירותי העריכה הלשונית של אדיט ספוט באנגלית ניתנים לכל סוגי המסמכים, לרבות מסמכים תומכי קריירה כמו קורות חיים ומכתבים. היתרון הגדול והייחודי באדיט ספוט, מעבר למקצועיות ולנסיון של צוות העורכים הלשוניים וההיכרות שלהם עם מושגים ונורמות מעולם העבודה, הוא הזריזות והפשטות של התהליך.

כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להעלות את קובץ הקו"ח בתיבה כאן למטה. תוך רגעים ספורים יופיע לכם מחיר לתשלום ותאריך קבלה של הקו"ח הערוך. ברגע שתשלמו המסמך נכנס לעבודה. זה אומר שאין התכתבות ממושכת עם אף אחד: כל תהליך הפניה לעורך, ההמתנה להצעת מחיר, התשלום, ההמתנה לאישור שהתשלום התקבל והעבודה תתחיל – מצטמצם לדקה וחצי. מי שניסה פעם להזמין עריכה לשונית יודע שעל פי רוב רק ההזמנה עצמה לוקחת לפחות יום עסקים אם לא כמה ימים. בשוק העבודה של היום – You snooze you lose, ומהירות זה פקטור מרכזי.

פנו אלינו לעריכה לשונית של קורות חיים באנגלית, עוד צעד לקראת משרת החלומות שלכם.

 

1 - הזמנת עריכה
2 - תשלום
3 - אישור הזמנה

מאמרים נוספים

תפריט נגישות