עריכה לשונית של מאמרים אקדמיים לקראת הגשתם לפרסום בכתבי עת

השלב האחרון לפני הגשת המאמר שלכם לפרסום בכתב עת מדעי הוא עריכה לשונית. רוב כתבי העת דורשים במפורש שהמאמר יעבור עריכה לשונית לפני הגשתו לפרסום. גם אלה שלא מציינים זאת במפורש מזכירים שעל המאמר להיות תקין מבחינה לשונית ושזוהי אחריות החוקר לדאוג לכך (כלומר – יש לשלוח את המאמר לעריכה לשונית לפני ההגשה).

אך מלבד זאת שהחוקרים נדרשים להעביר את המאמר לעריכה לשונית לפני ההגשה לכתב העת, העריכה הלשונית משתלמת מאד משום שהיא לא רק נדרשת אלא גם משפרת בהרבה את סיכויי הקבלה של המאמר. כאשר לשון המאמר תקינה והמשלב הלשוני מתאים ואחיד המאמר עושה רושם טוב יותר על השופטים והם נוטים יותר לשפוט אותו לכף זכות. כאשר המאמר עבר עריכה לשונית טובה השופטים מרגישים שמכבדים אותם, ובהתאם הם מכבדים גם את המאמר ובודקים אותו יותר ברצינות. מכירים את זה שהשופטים נותנים הערות שמראות על חוסר הבנה מוחלטת של המאמר, או הערות על דברים שמוסברים במקום אחר במאמר? כשהשופטים מרגישים שהמאמר מכבד אותם, הסיכוי להערות מסוג זה יורד. כלומר גם אם תקבלו הערות, סביר יותר שההערות יהיו נקודתיות יותר ולכן קלות הרבה יותר לתיקון, ופחות הערות שמעידות על חוסר הבנה מוחלט של השופט את המאמר.

אנו ב-edit-spot.co.il עוזרים לחוקרים לפרסם מאמרים אקדמיים בכל כתבי העת ובכל תחומי המחקר. חוקרים ששולחים את המאמרים שלהם לעריכה לשונית ב-edit-spot.co.il מגדילים את סיכויי הפרסום שלהם, ונהנים משירות מהיר ויעיל. לעריכה לשונית של מאמר אקדמי פשוט גררו את המאמר לתיבה או לחצו "+" לעיון במחשב שלכם. ניתן להעלות את המאמרים ברוב הפורמטים הניתנים לעריכה כגון docx, doc, rtf, odt וכדומה.

1 - הזמנת עריכה
2 - תשלום
3 - אישור הזמנה

 

עריכה לשונית כוללת הגהה (תיקון טעויות הקלדה, רווחים כפולים, תיקון פיסוק), כתיב (תיקון טעויות כתיב), דקדוק (תיקון טעויות דקדוקיות כגון שימוש נכון בזמנים, הטיות וכיוצא באלה), תחביר (תיקון טעויות תחביר שהן טעויות הקשורות במבנה המשפט, שימוש נכון במילות יחס וכדומה), ושטף, (תיקונים שמטרתם לגרום לטקסט להישמע טוב יותר כגון שיפור ניסוחים, פיצול משפטים מסורבלים, התאמה והאחדה של משלב לשוני וכדומה).

עריכה לשונית לא כוללת עיצוב המסמך (אם אתם זקוקים לעזרה בעיצוב המסמך באפשרותכם להיעזר בשירות עיצוב ותיקון מסמכי וורד של Textify.co.il), עריכה תוכנית של המסמך, אספקטים של עריכה אקדמית כגון סידור הפניות ומקורות, התאמה לכללי הכתיבה האקדמית וכדומה (אם אתם זקוקים לעריכה אקדמית באפשרותכם להיעזר בשירות העריכה האקדמית של Researches.co.il), וכל מה שלא נכלל ברשימת הדברים שעריכה לשונית כוללת לעיל.

מאמרים נוספים

תפריט נגישות